Βελονισμός

Ως θεραπευτική μέθοδος βασίζεται στην εισαγωγή λεπτών συμπαγών βελόνων σε συγκεκριμένα σημεία (βελονιστικά σημεία) του σώματος, για την αντιμετώπιση του πόνου και την προαγωγή της ίασης.

Ο βελονισμός έλκει την καταγωγή του από την αρχαία Κίνα.

Η είσοδος της βελόνας είναι πρακτικά ανώδυνη, ενώ οι βελόνες είναι τόσο λεπτές (σαν την τρίχα των μαλλιών) που είναι πρακτικά αδύνατον να προκαλέσουν οποιαδήποτε βλάβη στους υποκείμενους ιστούς, αρκεί βέβαια όλη η διαδικασία να εκτελείται από κατάλληλα εκπαιδευμένο θεραπευτή. Οι βελόνες είναι αποστειρωμένες μιας χρήσης και τοποθετούνται με οδηγό. Διατηρούνται στα σημεία για 10 έως 20 λεπτά, ενώ, αρκετές φορές ο θεραπευτής μπορεί να χρειαστεί να πραγματοποιήσει ορισμένους χειρισμούς, προκειμένου να μεγιστοποιήσει το θεραπευτικό αποτέλεσμα.

Ο βελονισμός κατά τη δυτική ιατρική, προκαλεί τη δημιουργία ενός «καταρράκτη» αλυσιδωτών νευρο-ορμονικών απαντήσεων στο σώμα, που έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση το πόνου και την ελάττωση της φλεγμονής και του μυικού σπασμού. Επιπρόσθετα, η ενεργοποίηση ορισμένων βελονιστικών σημείων συμβάλλει στην χαλάρωση, την καλή διάθεση και τη γενικότερη ευεξία του ασθενή.

Σε γενικές γραμμές η θεραπεία είναι ανώδυνη και χαλαρωτική αν και μπορεί να εμφανιστεί παροδικός πόνος ή μούδιασμα γύρω από συγκεκριμένα βελονιστικά σημεία. Τα αποτελέσματα γίνονται ορατά συνήθως μετά το μεσον της θεραπείας και διαρκούν ανάλογα με τη φύση της πάθησης για πολύ ή για πάντα.

Στην πρώτη επίσκεψη θα λάβουμε ένα πλήρες ιατρικό ιστορικό και θα γίνει μια γίνει μια αξιολόγηση της γενικότερης κατάστασης της υγείας σας. Σας προσφέρουμε δωρεάν την πρώτη επίσκεψη αξιολόγησης.

Κοινές παθήσεις που ανταποκρίνονται καλά στον βελονισμό είναι:

• Αθλητικές κακώσεις, αυχενικό σύνδρομο, ημικρανίες, πονοκέφαλοι, οσφυαλγία, ισχιαλγία, χρόνιος πόνος, αρθρίτιδες, τενοντίτιδες, σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, ινομυαλγία
  • Διαταραχές του αναπνευστικού (ΧΑΠ, βρογχίτιδα), αλλεργική ρινίτιδα- βρογχίτιδα,
  • Δερματολογικά προβλήματα (έκζεμα, ακμή, κυτταρίτιδα)
  • Δυσμηνόρροια, διαταραχές περιόδου, υπογονιμότητα,
  • Γαστρεντερικές διαταραχές (γαστρίτιδα, κολίτιδα, δυσπεψία, ναυτία, ερυγές κα.)
  • Παρενέργειες χημειοθεραπείας (ναυτία, έμετοι)
  • Πόνους οδόντων – νευραλγία τριδύμου, πάρεση προσωπικού
  • Ψυχιατρικές παθήσεις (άγχος, κατάθλιψη, αυπνία, ψυχοσωματικά προβλήματα)
  • Εμβοές,ιλίγγους